Urbán Ágnes - médiakutató #5
Urbán Ágnes médiakutató a Budapesti Corvinus Egyetem Infokommunikációs Tanszékének tanszékvezető docense. A Médiagazdaságtan, a Média- és közönségkutatás tárgyak oktatója, tárgyfelelőse.
Oktatói tevékenység mellett a Mérték Médiaelemző Műhely kutatója.
Urbán Ágnes fő kutatási területei
- az üzleti modellek változása,
- a médiafogyasztási szokások átalakulása,
- a magyar médiapiac fejlődése és
- a médiapolitika piaci kérdéseinek vizsgálata.
Urbán Ágnes kutatóként részt vett
- az Impact of Internet on the Mass Media COST A20 és
- a Participation in the Broadband Society COST298 számú
páneurópai kutatási programokban.
Tanulmányai
Budapesti Corvinus Egyetem közgazda
Budapesti Corvinus Egyetem Ph.D. fokozat summa cum laude minősítéssel. Disszertációjának témája Az új média szolgáltatások piaci fogadtatása
Urbán Ágnes írásai és interjúi a magyar médiapiacról az alábbi linkekre kattintva érhetők el.
Hvg.hu hírportálon megjelent interjúk és beszélgetések
A Magyar Narancs felületén beszámoló a középeurópai médiapiac online konferenciáról
Az Átlátszó.hu Mértékblogon közzétett elemző cikkek
#noieloadok
Megjegyzések
Megjegyzés küldése